SAŁATKA PIECZARKOWA Z BOGATYM WNĘTRZEM

Zastanawiałam się jaką sałatkę przyrządzić na Sylwestra i w ręce wpadł mi styczniowy Poradnik Domowy, który chociaż kupuję sporadycznie to ze względu na przepisy. Więc zrobiłam dokładną listę składników i ruszyłam na łowy. Po powrocie zabrałam się do pracy. A ponieważ miałam jeszcze kilka zielonych oliwek, które nie zmieściły mi się na pizzy to dorzuciłam je do tej właśnie sałatki i muszę stwierdzić, że bardzo dobrze się wkomponowały i dodały sałatce jeszcze wyraźniejszego smaku.


Składniki:

500 g pieczarek
3-4 średnie ogórki kiszone
3 jajka ugotowane na twardo
1 czerwona cebula
10 dkg żółtego ostrego sera
6-7 zielonych oliwek
2 łyżki majonezu
sól,
pieprz

Wykonanie:

Pieczarki obieramy ze skórki i wrzucamy do osolonej wrzącej wody na jakieś 7 min. Po tym czasie odcedzamy i kroimy w kostkę  Ogórki, jaja i cebulę również kroimy w kostkę. Łączymy składniki i dodajemy pokrojony w kostkę żółty ser, majonez i mieszamy. Doprawiamy solą i pieprzem. 



autor: przepis znaleziony w prasie kobiecej, zmodyfikowany.

Komentarze

Popularne posty