GRASZ W ZIELONE... Z BELVITĄ - MOJE ZDROWE SMAROWIDŁO NR 4

Pierwszy raz z ciasteczkami BelVity spotkałam się kilka lat temu, kiedy dopiero wchodziły na rynek. Biegnąc do pracy prosto z pociągu (a miał w tym dniu opóźnienie), bardzo sympatyczna Pani spacerując po dworcu z dużym koszykiem, wręczyła mi jako formę promocji opakowanie ciasteczek. I chociaż ten dzień zaczął się dość pechowo i nie ukrywam był stresujący to jednak po wyjściu z pracy ( a miałam troczę czasu do kolejnego odjazdu pociągu) usiadłam na ławce w pobliskim parku, wzięłam głęboki oddech, wystawiłam twarz do słońca, wciągnęłam z torebki ciasteczka i rozkoszowałam się ich smakiem. A ponieważ lubię wymyślać zdrowe śniadania, które dodają energii, dlatego  postanowiłam zmierzyć się z zadaniem stworzenia kompozycji śniadaniowej z ciasteczkami BelVity. 


 

Składniki: 

 8-10 ciasteczek BelVity: 
1/2 puszki zielonego groszku  
1 łyżka jogurtu naturalnego  
1/2 jabłka 
4 łyżeczki wiórek kokosowych 
2 łyżeczki płynnego miodu (opcjonalnie 2 łyżeczki brązowego cukru trzcinowego)  

Wykonanie: 

Jabłko obieramy i kroimy. Groszek odcedzamy z puszki i wrzucamy do miski. Dodajemy jogurt i miksujemy. Dodajemy miód (cukier),  wiórki kokosowe,  jabłko i miksujemy. Gotowym smarowidłem przekładamy ciasteczka. 


Smacznego  


Komentarze

Popularne posty