TAK, TAK TO JUŻ 2 LATA ISTNIENIA BLOGA...

 


3 lipca minęły dwa lata jak na blogu pojawił się pierwszy wpis. Była to kawa z czereśniami w wersji na upalne dni - dziś i w najbliższych dniach może się przydać. Za mną ponad 101 600 wejść na stronę, 117 postów i kilkadziesiąt kolorowych zdjęć. W zeszłym roku wyszłam bardziej z cienia i osobiście poznałam kilku blogerów kulinarnych z wielkopolski podczas moich pierwszych warsztatów kulinarnych. Wtedy też przyłączyłam się do grupy wielkopolskich blogerów na FB. Najbardziej jednak rozwinęłam się w ostatnim czasie zakładając w styczniu tego roku również profil na FB Kuźnia Przepisów zbierając w ten sposób grupę fanów liczącą już  31 osób. A także zakładając mój drugi nie kulinarny blog: A dlaczego nie/tak, taki bardziej osobisty, na którym z czytelnikami będę się dzieliła moimi spostrzeżeniami, tym co zobaczyłam, co przeżyłam, co zrobiłam, co dostałam i sama dałam oraz wieloma sytuacjami, które mnie rozśmieszyły albo zdenerwowały. 

Kuźnia przepisów zrobiła się również bardziej bezglutenowa i nie jest to jakaś fanaberia czy podążenie za modą tylko mały przymus, ze względów zdrowotnych. Spokojnie nadal będą pojawiały się przepisy z glutenem. 


Pozdrawiam ciepło wiernych i nowych fanów oraz obserwatorów.






Komentarze

Popularne posty