I JA TAM BYŁAM I NALEWKĘ PIŁAM czyli VIII Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku w Poznaiu

Sierpniowy długi weekend częściowo spędziłam w Poznaniu. 
A skoro już tu byłam to oczywiście udałam się na rynek, by spędzić czas na VIII Ogólnopolskim Festiwalu Dobrego Smaku. 
Na zwiedzających czekało tu wiele atrakcji mi. in. konkursy, degustacje, możliwość nabycia produktów spożywczych wysokiej jakości jak i trunków alkoholowych itp. 
Na Festiwal przybyli producenci nie tylko żywności z całej Polski, ale można było również spotkać producentów ze Szwajcarii czy Bułgarii. 


 
 



 

  


Oczywiście jak przy tego typu imprezach nie mogło zabraknąć pokazów kulinarnych prowadzonych na festiwalowej scanie.  


Grzegorz Łapanowski 


  

Krystian Szopka 



Już po raz piąty odbył się Poznański Bieg Kelnerów Vine Bridge. 

   



W ramach tego biegu zorganizowany został również Bieg Blogerów.





Na festiwalu nie zabrakło kampanii Trzech Znaków Smaku, promującej najlepsze regionalne produkty. 

 



Najlepszym dla mnie zwieńczeniem Festiwalu okazały się warsztaty kulinarne zorganizowane w restauracji TOGA, które prowadził Artur Wawer z Warszawy z firmy Avangarda.  

Na warsztatach miałem okazję spotkać ponownie Jolę i Piotra z blogu "Damsko - męskie spojrzenie na kuchnię.

 











Komentarze

Popularne posty